Часті питання

  1. Які конструктори використовуються на заняттях? Це ті ж конструктори, які можна придбати у магазинах?
    На всіх заняттях використовуються виключно навчальні набори LEGO Education. Вони призначені для роботи з викладачем по певній навчальній програмі й не продаються у звичайних магазинах іграшок.
  2. Скільки дітей у групі?
    Дошкільнят у групі – 6.
  3. З якою регулярністю проводяться заняття?
    Для дошкільнят є два формати навчання – 1 або 2 рази в тиждень.
  4. Якщо ми знаємо розклад для дитини певного віку, чи можемо ми прийти на заняття в будь-яку групу, яка на підходить, без попередження?
    На заняття допускаються діти лише за попереднім записом.
  5. Чи можуть батьки бути присутні на занятті (особливо у дошкільнят)?
    Ні, не можуть. Присутність батьків на заняттях допускається лише на визначеному викладачем відкритому занятті.
  6. Як здійснюється оплата за заняття?
    Перше пробне заняття оплачується окремо. Оплата здійснюється наперед, за абонемент на певний період, або кожне заняття окремо. Оплата за абонемент значно вигідніша й зручніша
  7. Що робити, якщо дитина пропускає заняття?
    Батьки обов’язково повинні попереджувати про відсутність дитини на занятті, а також про заплановані можливі пропуски занять (лікування, відпустка тощо) інакше послуга вважається наданою і можливість відпрацювання не надається.
  8. Як можна відпрацювати пропущене заняття?
    Центр може надати можливість відпрацювати пропущене оплачене заняття при наявності вільних місць в групі або у визначений за розкладом день.
    Відпрацювати пропущене заняття дитина може протягом 2-х місяців з часу пропуску.
  9. Хто працює на заняттях з дітьми?
    На заняттях працюють висококваліфіковані педагоги, які пройшли навчання по системі LEGO Education.
  10. Що таке STEM освіта?
    STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної методики освіти. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці одразу на занятті. Такий підхід дає можливість дітям проявити себе у розв’язанні практичних задач, винахідливість та розвинути навички командної роботи. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.
  11. Які перспективи для дитини, що навчалася за методикою STEM?
    Вже зараз відчувається нестача спеціалістів сфер STEM. Згідно досліджень організації Change the Equation, у Сполучених Шатах на одного потенційного працівника в середньому припадає 1,7 відкритих вакансій у галузях STEM. При цьому конкуренція в інших галузях складає приблизно 4,1 кандидата на одну позицію.Бюро статистики робочої сили Сполучених Штатів стверджує, що до 2018 року попит на спеціалістів сфер STEM буде розподілятися наступним шляхом:При чому такі тенденції спостерігаються й в інших розвинених країнах, таких як Великобританія та Німеччина, де також відчутна нестача спеціалістів за такими напрямами, як математика, природничі науки, комп’ютерні науки та технології. В Україні це проявляється так само як в решті світу.