м. Ніжин, вул. С. Прощенка, 54+380 (63) 433-05-01



В чому суть методик LEGO Education та STEM

В чому суть методик LEGO Education та STEM

«Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності.» (В. Сухомлинський)

Діти всього світу спілкуються однією мовою – мовою ГРИ. Діти граються всім, що потрапляє їм до рук, тому для гри необхідні безпечні, якісні і міцні речі. LEGO дає їм можливість експериментувати і самовиражатися.

Коли кубики LEGO потрапляють в дитячі руки, починається магія. Вони розкривають уяву і пробуджують фантазію. Дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність, стає цілеспрямованою, почувається радісно і комфортно, а головне – має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіяти з іншими учасниками процесу і в такий спосіб навчатися. Тому це гарний інструмент для підготовка дітей до дорослого життя і розвиток їх навичок самостійного навчання.

Курси в Освітньому центрі «ідеЯ»

Курси в Освітньому центрі «ідеЯ»

Наші курси:

1.     Допоможуть Вашій дитині освоїти навички інженерно-проектного конструювання.

2.     Навчать Вашу дитину знаходити рішення практичних проблем.

3.     Допоможуть Вашій дитині зрозуміти, що не треба боятися робити помилки, адже за допомогою кубиків LEGO так просто спробувати ще раз.

4.     Дадуть розуміння Вашій дитині, що найчастіше помилки ведуть до нових відкриттів.

5.     Змотивують Вашу дитину ділитися ідеями.

6.     Навчать Вашу дитину радіти своїм досягненням.

Важливими елементами навчання є “що?” діти вивчають і “де?” вони це роблять, проте, у Навчання через дію ключовим є “як?” вони навчаються, яким чином набувають нових навичок та у який спосіб розвивають уміння, в цьому нам допомагає система навчання 4С:

Connect – взаємозв’язок з оточуючим світом. Кожне заняття починається з реального прикладу із життя пов’язаного з темою. Застосовується інтерактивна презентація для посилення інтересу учнів.

Construct – учні працюватимуть у невеликих групах для побудови та тестування моделей. Навчання стає веселим та ефективним, коли розум та обидві руки працюють разом.

Contemplate – на цьому етапі учні обдумують те, що чому навчилися будуючи та граючись з моделлю. Ми їм даємо можливість поділитися своїми знаннями та ідеями через “питання та відповіді”, щоб допомогти їм краще запам’ятати вивчене.

Continue – на завершення учні заохочуються до вдосконалення та додавання функцій до своїх моделей. Це дозволяє їм вступити в позитивну навчальну спіраль, в якій вони опановують все більш складні завдання під керівництвом викладача.

STEM-освіту взагалі часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної підходу. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі.

Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці одразу на занятті. Такий підхід дає можливість дітям проявити себе у розв’язанні практичних задач, винахідливість та розвинути навички командної роботи. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.