м. Ніжин, вул. С. Прощенка, 54+380 (63) 433-05-01



Часті питання

  • icon

    Які конструктори використовуються на заняттях? Це ті ж конструктори, які можна придбати у магазинах?


    На всіх заняттях використовуються виключно навчальні набори LEGO Education. Вони призначені для роботи з викладачем по певній навчальній програмі й не продаються у звичайних магазинах іграшок.

  • icon

    Скільки дітей у групі?


    Дошкільнят у групі – 6.

  • icon

    З якою регулярністю проводяться заняття?


    Для дошкільнят є два формати навчання – 1 або 2 рази в тиждень.

  • icon

    Якщо ми знаємо розклад для дитини певного віку, чи можемо ми прийти на заняття в будь-яку групу, яка на підходить, без попередження?


    На заняття допускаються діти лише за попереднім записом.

  • icon

    Чи можуть батьки бути присутні на занятті (особливо у дошкільнят)?


    Ні, не можуть. Присутність батьків на заняттях допускається лише на визначеному викладачем відкритому занятті.

  • icon

    Як здійснюється оплата за заняття?


    Перше пробне заняття оплачується окремо. Оплата здійснюється наперед, за абонемент на певний період, або кожне заняття окремо. Оплата за абонемент значно вигідніша й зручніша.

  • icon

    Що робити, якщо дитина пропускає заняття?


    Батьки обов’язково повинні попереджувати про відсутність дитини на занятті, а також про заплановані можливі пропуски занять (лікування, відпустка тощо) інакше послуга вважається наданою і можливість відпрацювання не надається.

  • icon

    Як можна відпрацювати пропущене заняття?


    Центр може надати можливість відпрацювати пропущене оплачене заняття при наявності вільних місць в групі або у визначений за розкладом день.Відпрацювати пропущене заняття дитина може протягом 2-х місяців з часу пропуску.

  • icon

    Хто працює на заняттях з дітьми?


    На заняттях працюють висококваліфіковані педагоги, які пройшли навчання по системі LEGO Education.

  • icon

    Що таке STEM освіта?


    STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної методики освіти. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі.
    Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці одразу на занятті. Такий підхід дає можливість дітям проявити себе у розв’язанні практичних задач, винахідливість та розвинути навички командної роботи. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.

  • icon

    Які перспективи для дитини, що навчалася за методикою STEM?


    Вже зараз відчувається нестача спеціалістів сфер STEM. Згідно досліджень організації Change the Equation, у Сполучених Шатах на одного потенційного працівника в середньому припадає 1,7 відкритих вакансій у галузях STEM. При цьому конкуренція в інших галузях складає приблизно 4,1 кандидата на одну позицію.

Illustration

Бюро статистики робочої сили Сполучених Штатів стверджує, що до 2018 року попит на спеціалістів сфер STEM буде розподілятися наступним шляхом:

Illustration

При чому такі тенденції спостерігаються й в інших розвинених країнах, таких як Великобританія та Німеччина, де також відчутна нестача спеціалістів за такими напрямами, як математика, природничі науки, комп’ютерні науки та технології. В Україні це проявляється так само як в решті світу.

Часті питання

  • icon

    Які конструктори використовуються на заняттях? Це ті ж конструктори, які можна придбати у магазинах?


    На всіх заняттях використовуються виключно навчальні набори LEGO Education. Вони призначені для роботи з викладачем по певній навчальній програмі й не продаються у звичайних магазинах іграшок.

  • icon

    Скільки дітей у групі?


    Дошкільнят у групі – 6.

  • icon

    З якою регулярністю проводяться заняття?


    Для дошкільнят є два формати навчання – 1 або 2 рази в тиждень.

  • icon

    Якщо ми знаємо розклад для дитини певного віку, чи можемо ми прийти на заняття в будь-яку групу, яка на підходить, без попередження?


    На заняття допускаються діти лише за попереднім записом.

  • icon

    Чи можуть батьки бути присутні на занятті (особливо у дошкільнят)?


    Ні, не можуть. Присутність батьків на заняттях допускається лише на визначеному викладачем відкритому занятті.

  • icon

    Як здійснюється оплата за заняття?


    Перше пробне заняття оплачується окремо. Оплата здійснюється наперед, за абонемент на певний період, або кожне заняття окремо. Оплата за абонемент значно вигідніша й зручніша.

  • icon

    Що робити, якщо дитина пропускає заняття?


    Батьки обов’язково повинні попереджувати про відсутність дитини на занятті, а також про заплановані можливі пропуски занять (лікування, відпустка тощо) інакше послуга вважається наданою і можливість відпрацювання не надається.

  • icon

    Як можна відпрацювати пропущене заняття?


    Центр може надати можливість відпрацювати пропущене оплачене заняття при наявності вільних місць в групі або у визначений за розкладом день.Відпрацювати пропущене заняття дитина може протягом 2-х місяців з часу пропуску.

  • icon

    Хто працює на заняттях з дітьми?


    На заняттях працюють висококваліфіковані педагоги, які пройшли навчання по системі LEGO Education.

  • icon

    Що таке STEM освіта?


    STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної методики освіти. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі.
    Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці одразу на занятті. Такий підхід дає можливість дітям проявити себе у розв’язанні практичних задач, винахідливість та розвинути навички командної роботи. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.

  • icon

    Які перспективи для дитини, що навчалася за методикою STEM?


    Вже зараз відчувається нестача спеціалістів сфер STEM. Згідно досліджень організації Change the Equation, у Сполучених Шатах на одного потенційного працівника в середньому припадає 1,7 відкритих вакансій у галузях STEM. При цьому конкуренція в інших галузях складає приблизно 4,1 кандидата на одну позицію.

Illustration

Бюро статистики робочої сили Сполучених Штатів стверджує, що до 2018 року попит на спеціалістів сфер STEM буде розподілятися наступним шляхом:

Illustration

При чому такі тенденції спостерігаються й в інших розвинених країнах, таких як Великобританія та Німеччина, де також відчутна нестача спеціалістів за такими напрямами, як математика, природничі науки, комп’ютерні науки та технології. В Україні це проявляється так само як в решті світу.