м. Ніжин, вул. С. Прощенка, 54+380 (63) 433-05-01



Освітні курси для школярів

ЦЕГЛИНКИ ЕМОЦІЙ

ЦЕГЛИНКИ ЕМОЦІЙ – це чудове поєднання LEGO-конструювання і АРТ-терапії для пізнання і розуміння дітьми своїх власних емоцій і емоцій інших.
Курс включає 14 занять, які знайомлять дітей з вісьмома емоціями, такими як: страх, радість, збентеження, гнів, сум, бешкіт, здивування і впевненість. На конкретних ситуаціях допомагає змоделювати через LEGO - героїв, що діти відчувають і що вони можуть зробити в цих ситуаціях.

Курс сприяє розвитку емоційного інтелекту, допомагає краще зрозуміти себе та інших, через гру допомагає засвоїти екологічний прояв власних емоцій. Рекомендуємо його, якщо дитині дається важко спілкування з однолітками.


РОБОТОТЕХНІКА JUNIOR – 6-10 РОКІВ

Системний чотирирічний курс для дітей віком від 6 до 10 років. На кожному занятті учні будують моделі реально існуючих роботів і аналізують особливості їх роботи. Цікаві факти, власні дослідження, реалістичні та ефектні моделі рухомих роботів посилюють інтерес дітей до захоплюючого навчання робототехніці. Це системний курс, який дозволить дитині із задоволенням опанувати складні технічні поняття, навчить мислити структурно і логічно.

На кожному занятті діти використовують спеціальний набір та графічне середовище програмування від LEGO Education Wedo 2.0., що дозволяє сконструювати та запрограмувати автономного робота.
Діти зможуть отримати практичні навички програмування, інженерії та роботи в команді – це необхідні навички для успіху в ХХІ столітті. та розвиватись вже з молодшого шкільного віку.
Вивчення робототехніки – серйозний крок до майбутньої професії!

Вік — 6-11 років.Тривалість —1,5 години.Періодичність — 1 раз на тиждень, вересень-травень.Кількість занять — 2 семестри (36 занять).Формування груп — 6-8 дітей, діти працюють індивідуально та в командах.

ПРОГРАМУВАННЯ ТА РОБОТОТЕХНІКА – 10-14 РОКІВ

Продовження курсу робототехніки для дітей віком від 10 до 14 років. На заняттях використовуються набори Lego Education MindStorm EV3 та ноутбуки з середовищем розробки програм. Набори є складнішими та мають більші можливості до використання датчиків та сервомоторів. Програмування поведінки роботів відбувається на мові Python.

Протягом курсу діти отримують всі необхідні навики з програмування та інженерії для того, щоб освоювати професію та самостійно розробляти програми. Це вже «доросла» робота з програмування складної поведінки робота та вивчення алгоритмів.
На останньому році навчання додається проектна діяльність з розробки програмного продукту, зокрема, Telegram bot.
Зверніть увагу! Цей курс не є підготовчим – це повноцінне професійне навчання для інженерів та програмістів і вимагає більшої наполегливості від дітей та підтримки батьків!

Вік — 10-14 років.Тривалість — 1-2 години (залежить від рівня).Періодичність — 1-2 рази на тиждень, вересень-травень (залежить від рівня).Кількість занять — 2 семестри (36-72 занять, залежить від рівня).Формування груп — 8 дітей, діти працюють індивідуально та в командах.

АНГЛІЙСЬКА МОВА – 5-11 РОКІВ

Інтерактивні вправи замість нудної домашки, сучасна методика. Ніяких оцінок, тільки позитивна мотивація, онлайн щоденник з показниками успішності для батьків, online бібліотека для всієї родини – все це об’єднано в сучасній методиці, що працює по всій Україні.

Вік — 5-11 років.Тривалість — 1 година.Періодичність — 2 рази на тиждень, вересень-травень.Кількість занять — 2 семестри (72 заняття в класі + онлайн).Формування груп — 8 дітей, діти працюють індивідуально та в командах.


МЕНТАНІУМ

Курс розрахований на вік від 3 років і розроблений на основі 4 модулів:
Перший модуль – нейрогімнастика – розвиває взаємодію тіло та розуму, удосконалює міжкульову взаємодію мозку, розвиває рівновагу та координацію.
Другий модуль – ейдетика, іншими словами – образне мислення. Він тренує уяву та розвиває фантазію, мовлення, емоційно-чуттєву сферу. Ми всі сприймаємо світ через органи чуттів і цей модуль дозволяє їх прокачати.
Третій – модуль ментальної арифметики. Він призначений для розвитку уяви, вміння швидко оброблювати інформацію, активізує і синхронізує дві півкулі мозку.
Четвертий модуль – це креативне та критичне мислення. Цей модуль формує сильне, системне, усвідомлене мислення, сприяє розвитку творчості, нестандартному підходу до вирішення ситуацій і розвитку мовлення. Учні вчаться спілкуватися, знаходити спільні рішення, взаємодіяти, не боятися помилятись, адже тут можуть бути висловленні найфантастичніші ідеї. У кожного свій життєвий досвід, і, чим більше ми дізнаємося варіантів відповідей, тим багатшими стаємо. Цей модуль дає можливість вийти за межі звичного.

Навчання проводиться у групах до 6-8 чоловік, а це, крім безпосереднього тренування, удосконалює навички співпраці, взаєморозуміння, прийняття думки інших.
Секрет успіху курсу – в гармонійному розвитку природнього потенціалу учнів, завдяки всебічного розвитку мозку. Розвиваючи розумові здібності, дитина знаходить, розвиває та підносить свій талант. Саме відчуття своєї значущості допомагає дитині почуватися впевнено та щасливо.
Вік — 3-18 років.Тривалість — 1 година або 1,5 години.Періодичність — 1 раз на тиждень.Кількість занять — 2 семестри (36 занять).Формування груп — 6-8 дітей, діти працюють індивідуально та в командах.